קול קורא לבחירות לועד וליו"ר החברה הישראלית לגינקולוגיה אונקולוגית

תאריך: 29/05/2016

חברים שלום

הבחירות לועד וליו"ר החברה הישראלית לגינקולוגיה אונקולוגית תתקיימנה במסגרת הכינוס התלת שנתי ה- IX של החברה שיתקיים ביום חמישי ה- 30 ליוני 2016 במלון "דניאל" בהרצליה.

להלן נוהל הבחירות לועד החברה וליו"ר:

לועד החברה רשאים להיבחר רק חברים מן המנין בחברה הישראלית לגינקולוגיה אונקולוגית (רופא חבר הר"י המחזיק בתעודת מומחה במיילדות וגינקולוגיה, אונקולוגיה או פתולוגיה ושילם את דמי החבר בשנתיים האחרונות).

הועד ייבחר בהצבעה חשאית באמצעות קלפי על ידי האסיפה הכללית במסגרת הכינוס לתקופה של שלוש שנים.

תתקיימנה שתי הצבעות נפרדות: הצבעה ישירה ליו"ר החברה והצבעה לבחירת 4 חברי וועד. אותו חבר יוכל להגיש מועמדות הן לחבר וועד והן ליו"ר.

יו"ר:

ליו"ר יכולים להגיש מועמדות רק מומחים במיילדות וגינקולוגיה.

למועמדות לתפקיד יו"ר החברה יוכלו להגיש רק חברים שהיו חברי ועד באחד משני הוועדים האחרונים של החברה. במידה ואין מועמד משני הוועדים האחרונים לתפקיד היו"ר, יוכלו להגיש מועמדות גם חברים שהיו חברי וועד בוועדים קודמים של החברה.

חבר וועד:

משך כהונה של חבר וועד מוגבלת ל- 2 קדנציות רצופות (6 שנים). לאחר תקופת כהונה של 2 קדנציות לא יכול אותו אדם להיבחר לתפקיד חבר ועד אלא לאחר הפוגה של קדנציה אחת לפחות. אותו חבר ועד כן יוכל להיבחר לתפקיד יו"ר לאחר 2 קדנציות בועד.

בטופס הבחירות תתבקש/י להצביע עבור מועמדך לועד וליו"ר החברה. נבחרים לועד יהיו 4 המועמדים שיקבלו את מספר הקולות הרב ביותר.  ליו"ר החברה יבחר המועמד שיקבל את מספר הקולות הרב ביותר בקטגוריה זו.

מועד אחרון להגשת המועמדות:  26.6.2016

חברי ועדת הבחירות:

דר' איתן רם – יו"ר
דר' אמנון עמית
דר' מיחאי מאירוביץ

זכאים להשתתף בבחירות (כבוחרים) רק חברים מן המנין ששילמו דמי חבר בשנתיים האחרונות – 2015, 2016

להורדת קול קורא וטופס הגשת מועמדות לחצו כאן

פורסם בקטגוריה ארכיון - Archive , מאת מערכת החברה הישראלית לגינקולוגיה אונקולוגית.

כתיבת תגובה